عکاسی جواهرات و زیورآلات می تواند بسیار دشوار باشد. در ادامه خواهید دید چگونه یک صاحب کسب و کار با مشکل عکاسی از محصولاتش مواجه شد و چگونه موفق به حل آن شد.

 

مشکل

زمانیکه جنیفر وینگه مغازه ی جواهر فروشی خود را در سال 2016 باز کرد با عکاسی از محصولاتش که بسیار مشکل مهم و حائز اهمیتی در حرفه اش بود مبارزه کرد. او می دانست چه می خواهد ; جنیفر می خواست به مشتری هایش نشان دهد که محصولاتش همه دست ساز هستند. اما عکس هایش خلاف این را نشان می داد و انگار محصولاتش قطعاتی بودند که تولید انبوه شده اند. او با استفاده از یک light box با نور مصنوعی که هیچ سایه ای نداشت عکس هایی گرفت که تنها به مشتری القا میکرد که اینها محصولات یک خرده فروش ناشناس هستند. به جای اینکه به مشتری ها نشان دهد اینها همه کار دست فروشنده هستند عکس هایی که گرفته بود برای نشان دادن برندش بسیار نامناسب و بی محتوا بودند.

او سعی کرد از پس زمینه های طرحدار استفاده کند اما این کار او باعث شد حواس ها از

گوشواره ی آویزی ظریف او پرت شود. از آنجا که مجموعه ی او شامل هر دو سبک " براق و مدرن " و " خشن و آلی " بودند او عکاسی از محصولاتش را برای نشان داد سبک متضاد برند خود کاری چالش برانگیز می دانست. جعبه ی نوری که جنیفر استفاده کرد تا از جواهرات مدرنش عکاسی کند باعث شد الهام بخشی های او از طبیعت کم رنگ به نظر بیاید و هر چند که او دارای یک دوربین DSLR با کیفیت بالا بود، عکس هایی که باید برش نور در الماس را نشان داده می شد، تار و تلخ بودند.

 

عکاسی - جواهرات

عکسهای قدیمی جنیفر (سمت چپ) جواهرات خود را به صورت تولید انبوه نشان میداد، حتی اگر اینطور نبود. عکس های جدید او (راست) کمک می کند تا طرح های دست ساز خود را بهتر نشان دهد.

 

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها